هتل های مشهد
نوشته شده توسط : dellaram

 

هتل فانوس دریا مشهد

هتل فانوس دریا مشهد در بهترین منطقه از شهر مقدس مشهد قرار گرفته است که در بلوار امام رضا (ع) در نزدیکی حرم مطهر رضوی و مراکز تجاری می باشد. پذیرش هتل فانوس دریا مشهد با پرسنلی دوره دیده و فعال به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات می باشند . لابی هتل دارای محیطی وسیع و دلپذیر می باشد . رستوران هتل فانوس دریا مشهد بزرگ و مجهز می باشد که با لذیذترین غذاهای خوشمزه ایرانی با گنجایش 250 نفر علاوه بر پذیرائی زائران هتل فانوس دریا مشهد آماده ارئه خدمات و پذیرایی از میهمانی ها و جشن ها می باشد . هتل فانوس دریا مشهد در 10 طبقه و 105 واحد ساخته شده که دارای اتاق های هتل ، سوئیت رویال و آپارتمان یک و دو خوابه است . همه واحدهای هتل فانوس دریا مشهد از معماری مدرن با طراحی مهندسان با تجربه و مبلمان شیک  ، مجهز به سیستم تهویه مطبوع ، پارکینگ اختصاصی ، لاندری و شبکه های ویدئویی است  آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران عزیز تور مشهد می باشد .

 

 

 

 

 

 

هتل خانه سبز مشهد

 

هتل خانه سبز مشهد دو لوح برتر از نمایشگاه بین المللی ایرانگردی و جهانگردی دریافت کرده است ، دارای گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ و ۱۴۰۰۱،گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت در صنایع غذائی  و گواهینامه سیستم امنیت و سلامت شغلی ۱۸۰۰۱  از کانادا می باشد. هتل خانه سبز مشهد زیبا و شیک می باشد و از میهمانان تور مشهد خود پذیرایی می کند.

 

 

 

 

 

 

هتل صدر مشهد

 

هتل صدر مشهد دارای دو فاز و  148 واحد است که دارای 16 سوئیت می باشد و واحد‌های دیگر به صورت اتاقهای سه و چهار تخته می باشد. دو فاز دارای دو تالار می باشد که هم اکنون به عنوان رستوران مورد استفاده قرار گرفته است و در مجموع ظرفیت آنها 250 نفر می باشد. فاز 1 هتل صدر مشهد در سال 1357 و فاز 2 آن حدود 7سال قبل مورد بهره‌برداری قرار گرفته است .  هتل صدر مشهد زمانی که به بنیاد تعاون ناجا تحویل داده شد برای رفاه کارکنان بازسازی شد و با سیستم اجرایی متفاوتی شروع به کار کرد که مد نظر بنیاد تعاون ناجا بود. هتل صدر مشهد هر روز شش دستگاه مینی بوس خدمات حمل و نقل برای میهمانان تور مشهد مهیا کرده است. کارکنان را در شیفت صبح به حرم مطهر امام رضا(ع) منتقل می‌کنند و در شیفت بعدازظهر هم برای بازدید به مکانهای دیدنی و تفریحی مشهد می‌برند.

 

 

 

 

 

 

هتل کیان مشهد

 

هتل کیان مشهد و تقریبا صد متر از حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد واقع شده است از ویژگی های هتل کیان مشهد دارای کلیه امکانات رفاهی و خدماتی مانند: کافی نت ۲۴ ساعته رستوران کافی شاپ ,  هتل کیان مشهد به مراکز دیدنی شهر و مراکز اصلی خرید بازارها بسیار نزدیک است. هتل کیان مشهد دارای ۱۱۲ اتاق سوئیت پرنسس آپارتمان یک خوابه و دو خوابه رویال و مدرن می باشد از امکانات دیگر هتل کیان مشهد تاکسی سرویس شبانه روزی صندوق امانات ,  مجهزترین سیستم صوتی و تصویری ماهواره و دیگر امکانات طبق استاندارد بین المللی به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات برای میهمانان عزیز تور مشهد می باشد.

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری مشهد

 





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: